Sklep pojazdów
elektrycznych
73 143 41 55, 22 390 63 85
Kasztanowa 44, 05-816 Michałowice-Wieś
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny hoverboardów i hulajnóg.
Adres centrum serwisowego:
Każdy produkt jest objęty gwarancją, która jest potwierdzeniem zobowiązań sprzedającego przy braku wad fabrycznych. Gwarancja obejmuję każdy produkt w całości a nie osobne części, jak np. samą baterię, jak robią inni sprzedawcy. Potwierdzeniem gwarancyjnych zobowiązań jest paragon (Faktura VAT; Imienna Faktura), gdzie są zaznaczone poszczególne zasady serwisu gwarancyjnego.
Bardzo prosimy o sprawdzenie przedmiotu pod kątem ewentualnych wad fabrycznych lub kompletności zestawu.
Gdzie muszę się zgłosić?
Serwis Gwarancyjny jest prowadzony poprzez autoryzowane jednostki. Prawem do korzystania z serwisu jest potwierdzenie sprzedaży ze stemplem sprzedającego, które zawiera następujące informacje:
Prosimy nie wyrzucać potwierdzenia sprzedaży w trakcie okresu gwarancyjnego.
Termin realizacji zgłoszenia zazwyczaj wynosi maksymalnie 1 tydzień.
W przypadku zgłoszenia się do serwisu - dostawa jest realizowana na koszt kupującego.
Możesz wymienić lub zwrócić hoverboard w ciągu 14 dni licząc od daty zakupu. To prawo gwarantuje ci "Ustawa o ochronie praw konsumenta". Dodatkowo dajemy Ci dodatkowe 14 dni. Dzięki temu wymiana lub zwrot może nastąpić w ciągu 28 dni od dnia zakupu. Aby skorzystać z tej możliwości proszę, upewnij się, że:
Czego niestety nie możemy wymienić lub przyjąć z powrotem:
Jakie są zasady wymiany lub zwrotu?
Zwrot lub wymiana (również koszt dostawy) jest realizowana na koszt kupującego.
W jakich wypadkach nie możesz skorzystać z serwisu gwarancyjnego?
Centrum serwisowe może odmówić naprawy gwarancyjnej w wypadku:
Serwis Gwarancyjny również nie obejmuje:
W wypadku zgłoszenia się do serwisu w jednym z powyżej wymienionych przypadków, możemy zaoferować Państwu naprawę urządzenia według cennika.
Adres centrum serwisowego:
Kasztanowa 44, 05-816 Michałowice-Wieś