73 143 41 55, 22 390 63 85

Warszawa, ul. Konrada Roentgena, 46 

CH Ursynów

 

Gwarancja i serwis urządzeń

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny hoverboardów i hulajnóg.

Adres centrum serwisowego:

Każdy produkt jest objęty gwarancją, która jest potwierdzeniem zobowiązań sprzedającego przy braku defektów fabrycznych. Gwarancja obejmuję każdy produkt w całości a nie osobne części, naprzyklad, baterię, jak robią inne sprzedawcy nie jakościowego produktu. Potwierdzeniem gwarancyjnych zobowiązań jest paragon (Faktura VAT; Imienna Faktura) gdzie są zaznaczone poszczególne zasady serwisu gwarancyjnego.

Bardzo prosimy o sprawdzenie przedmiotu na brak defektów lub nie całościowej komplekcji.

Gdzie muszę się zgłosić?

Serwis Gwarancyjny jest nadawany poprzez autoryzowane jednostki. Prawo do korzystania z serwisu nadaję potwierdzenie sprzedaży ze stemplem sprzedającego, na którym jest zaznaczone następne:

  • Model hoverboarda;
  • Okres gwarancyjny i go zasady;
  • Data sprzedaży.

Prosimy nie wyrzucać potwierdzenia sprzedaży w ciągu okresu gwarancyjnego.

Termin realizacji - zazwyczaj stanowi 1 tydzień maksymalnie.

W przypadku zgłoszenia się do serwisu - dostawa jest realizowana na koszt kupującego.

Jak mogę wymienić lub zwrócić deskorolkę?

Możesz wymienić lub zwrócić hoverboard w ciągu 14 dni licząc od daty zakupu. To prawo gwarantuje ci "Ustawa o ochronie praw konsumenta". Plus dajemy ci dodatkowe 14 dni. Czyli wymiana lub zwrot może nastąpić w ciągu 28 dni od dnia zakupu. Aby skorzystać z tej mozliwości proszę, upewnij się że:

  • Urządzenie nie było eksploatowane: nie posiada widocznych uszkodzeń mechanicznych oraz oprogramowanie nie podlegało zmianie;
  • Urządzenie posiada wszystkie dodatkowe elementy, które były dodane do zestawu. Opakowanie jest całe i nieuszkodzone. Wszystkie fabryczne oznakowania są nadal obecne.

Czego niestety nie możemy wymienić lub przyjąć z powrotem:

  • Urządzenie które zostało zmodyfikowane lub mechanicznie uszkodzone;
  • Urządzenia ktore posiada ślady eksploatacji;
  • Po upływie 28 dni urządzenia nie zostaną wymienione lub przyjęte z powrotem;
  • Zalane urządzenia.

Jakie sa zasady wymiany lub zwrotu?

Zwrot lub wymiana (również koszt dostawy) zostanie zrealizowana na koszt kupującego.

W jakich wypadkach serwis gwarancyjne nie obejmuję?

Centrum serwisowe może odmćwić w naprawie gwarancyjnej w wypadku:

  • Uszkodzenia plomb gwarancyjnych
  • Są mechaniczne uszkodzenia, które powstały podczas nieprawidłowego użytkowania urządzenia przez kupującego lub osoby trzecie.
  • Nie są dotrzymane zasady użytkowania opisane w instrukcji urządzenia.
  • Urządzenie zostało na własną rękę otworzone, i były podjęte próby naprawy.
  • Brak potwierdzenia zakupu urządzenia.

Serwis Gwarancyjny również nie obejmuje:

  • Naturalne zużycie lub wyczerpanie zasobu;
  • Przypadkowe uszkodzenia, spowodowane przez kupującego lub uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania nie dotrzymując zaleconych wskazań (dostania się do środka ciała obcego, płynów, i td)
  • Uszkodzenia które nastąpiły podczas klęsk żywiołowych;
  • Uszkodzenie, spowodowane wzrostem lub spadkiem napięcia w sieci elektrycznej lub nieprawidłowym podłączeniem do sieci elektrycznej;
  • Uszkodzenia spowodowane wadami systemu, w którym został użyty dany produkt, lub powstałe w wyniku podłączenia urządzenia do innych urządzeń;
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowaniem urządzenia w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub z naruszeniem przepisów;
  • Wykorzystywanie urządzenia w zestawie z innym oprogramowaniem.

W wypadku zgłoszenia się do serwisu w jednym, z powyżej wymienionym wypadku, możemy zaoferować Państwu naprawę urządzenia według cennika.

Adres centrum serwisowego: 

Warszawa, ul. Konrada Roentgena, 46 (CH Ursynów)