73 143 41 55, 22 390 63 85

Warszawa, 03-821, Chodakowska 46

 

 

Gwarancja i serwis urządzeń

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny hoverboardów i hulajnóg.

Adres centrum serwisowego:

Każdy produkt jest objęty gwarancją, która jest potwierdzeniem zobowiązań sprzedającego przy braku wad fabrycznych. Gwarancja obejmuję każdy produkt w całości a nie osobne części, jak np. samą baterię, jak robią inni sprzedawcy. Potwierdzeniem gwarancyjnych zobowiązań jest paragon (Faktura VAT; Imienna Faktura), gdzie są zaznaczone poszczególne zasady serwisu gwarancyjnego.

Bardzo prosimy o sprawdzenie przedmiotu pod kątem ewentualnych wad fabrycznych lub kompletności zestawu.

Gdzie muszę się zgłosić?

Serwis Gwarancyjny jest prowadzony poprzez autoryzowane jednostki. Prawem do korzystania z serwisu jest potwierdzenie sprzedaży ze stemplem sprzedającego, które zawiera następujące informacje:

  •          Model hoverboarda;
  •          Okres gwarancyjny i jego zasady;
  •          Data sprzedaży.

Prosimy nie wyrzucać potwierdzenia sprzedaży w trakcie okresu gwarancyjnego.

Termin realizacji zgłoszenia zazwyczaj wynosi maksymalnie 1 tydzień.

W przypadku zgłoszenia się do serwisu - dostawa jest realizowana na koszt kupującego.

Jak mogę wymienić lub zwrócić deskorolkę?

Możesz wymienić lub zwrócić hoverboard w ciągu 14 dni licząc od daty zakupu. To prawo gwarantuje ci "Ustawa o ochronie praw konsumenta". Dodatkowo dajemy Ci dodatkowe 14 dni. Dzięki temu wymiana lub zwrot może nastąpić w ciągu 28 dni od dnia zakupu. Aby skorzystać z tej możliwości proszę, upewnij się, że:

  •          Urządzenie nie było eksploatowane: nie posiada widocznych uszkodzeń mechanicznych oraz oprogramowanie nie podlegało modyfikacjom;
  •          Urządzenie posiada wszystkie dodatkowe elementy, które były dodane do zestawu. Opakowanie jest całe i nieuszkodzone. Wszystkie fabryczne oznakowania są nienaruszone.

Czego niestety nie możemy wymienić lub przyjąć z powrotem:

  •          Urządzenie, które zostało zmodyfikowane lub mechanicznie uszkodzone;
  •          Urządzenia, które posiada jakiekolwiek ślady eksploatacji;
  •          Zalane urządzenia.
  •          Po upływie 28 dni urządzenia nie zostaną wymienione lub przyjęte z powrotem;

Jakie są zasady wymiany lub zwrotu?

Zwrot lub wymiana (również koszt dostawy) jest realizowana na koszt kupującego.

W jakich wypadkach nie możesz skorzystać z serwisu gwarancyjnego?

Centrum serwisowe może odmówić naprawy gwarancyjnej w wypadku:

  •          Uszkodzenia plomb gwarancyjnych
  •          Uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas nieprawidłowego użytkowania urządzenia przez kupującego lub osoby trzecie.
  •          Nie zostały dotrzymane zasady użytkowania opisane w instrukcji urządzenia.
  •          Urządzenie zostało rozebrane na własną rękę i były podjęte jakiekolwiek próby naprawy.
  •          Brak potwierdzenia zakupu urządzenia.

Serwis Gwarancyjny również nie obejmuje:

  •          Naturalnego zużycia lub wyczerpanie zasobu;
  •          Przypadkowe uszkodzenia spowodowane przez kupującego lub uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania wbrew zaleceniom (dostania się do środka ciała obcego, płynów, itd.)
  •          Uszkodzenia, które będące następstwem klęsk żywiołowych;
  •          Uszkodzenia spowodowane wzrostem lub spadkiem napięcia w sieci elektrycznej lub nieprawidłowym podłączeniem do sieci elektrycznej;
  •          Uszkodzenia spowodowane wadami systemu, w którym został użyty dany produkt, lub powstałe w wyniku podłączenia urządzenia do innych urządzeń;
  •          Uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowaniem urządzenia w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub z naruszeniem przepisów;
  •          Wykorzystywanie urządzenia w zestawieniu z innym oprogramowaniem.

W wypadku zgłoszenia się do serwisu w jednym z powyżej wymienionych przypadków, możemy zaoferować Państwu naprawę urządzenia według cennika.

Adres centrum serwisowego: 

Chodakowska 46, 03-821 Warszawa